- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Lidická 1066/1, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné prodloužení (převedení na dobu neurčitou). Platové ohodnocení: zaručený plat při splněném požadovaném vzdělání 29.120,– Kč (7. platová třída – dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě). Náplň práce: psaní a přepisování textů, vyřizování korespondence, zpracovávání písemností dle pokynů v referátu, obsluhování kancelářské techniky, zápis soudního jednání v jednací síni, další činnosti dle pokynu vedoucího zaměstnance. Požadujeme: úplné střední odborné vzdělání s maturitou, velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office), samostatnost, spolehlivost, psaní textů v požadované rychlosti a kvalitě, flexibilita, ochota učit se novým věcem. Nabízíme: zvláštní příplatek 500,– Kč, možnost osobního příplatku po zapracování, zajímavá a pestrá práce, kvalitní a příjemné pracovní prostředí, 25 dnů dovolené ročně, 6 dní indispozičního volna ročně, příspěvek z FKSP na stravování, na produkty spoření na stáří a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem; lhůta pro přihlášení do výběrového řízení je stanovena do 21.1.2025; v uvedené lhůtě je nutné doručit přihlášku, životopis a prohlášení (informace pro účastníky výběrového řízení Okresního soudu v Chebu o zpracování osobních údajů) Okresnímu soudu v Chebu, Lidická 1066/1, 350 02 Cheb (popř. do jeho datové schránky IDDS: fpmabtu nebo elektronickou poštou na e-mailovou adresu
); předseda Okresního soudu v Chebu si vyhrazuje právo žádného z uchazečů na požadovanou pozici nevybrat či výběrové řízení zrušit.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?