- Plný úvazek

Česká strava s.r.o. přichází s inovativním konceptem služeb v oblasti prodeje a distribuce potravin doobchodních Výdejen a chlazených výdejních boxů na potraviny zejména na venkově.
Stavíme na osobním přístupu a vztahu s obchodními partnery. To stejné čekáme i od zaměstnance.
Schopnost postupovat strukturovaně a organizovaně, manažerské zkušenosti s obchodem (B2B i B2C) jsou výhodou. Samostatnost, flexibilita a schopnost efektivně plánovat vlastní čas. Ochota učit se, rozvíjet a být v obraze v oblasti cen potravin a dalších souvisejících trendů.
Minimální středoškolské vzdělání, uživatelská znalost práce s PC. Řidičský průkaz sk. B a chuť cestovat po regionu.
NÁPLŇ PRÁCE
1.Výdejny 3P – výdejní místa v projektu Česká strava 3P. Zaměstnanec osobně komunikuje s majiteli potravin a smíšeného zboží na venkově, které mu jsou přiděleny.
2. Dodavatelé v projektu Česká strava 3P. Navázání vztahů s lokálními výrobci potravin jako Dodavateli do projektu Česká strava 3P.
3.Obce a firmy, jako majitelé výdejních boxů. Představení projektu Česká strava 3P na obci a firmě o možnosti zapojení do projektu Česká strava 3P, zejména zabezpečení výdejních služeb formou výdejních boxů SCB.
CO NABÍZÍME.
Pravidelná školení zaměstnanců, obchodní a marketingovou podporu v rámci organizování pracovní náplně.
Součinnost s centrálou a zároveň vlastní nezávislost. Základní mzdu a nadstandardní osobní ohodnocení.
Práce na HPP s nástupem ihned. Komplexní zaškolení a podpora kolegů. Vlastní organizace pracovního času v návaznosti na pracovní povinnosti. Po zkušební době služební automobil, služební notebook, telefon a další benefity.
MZDA A ODMĚNY
Základní mzda je stanovena hodinovou sazbou ve výši 250,–Kč osobní ohodnocení se odvíjí od několika aspektů, jedním z nich je obchodní obrat služeb v regionu spravovaném zaměstnancem. Osobní ohodnocení může být až do výše150% základní mzdy.
Hledáš smysluplnou práci s možností růstu a zároveň máš vztah k udržitelnosti? Zaujala tě naše nabídka?
Pošli nám svůj životopis na e-mail přes . Rádi si s tebou popovídáme o tom co umíš, co očekáváš od nové práce, či jak a kam se chceš profesně posouvat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?