- 70 000 Kč
- Plný úvazek

CHARAKTERISTIKA: definování potřeb, posuzování, vyhodnocování a analýza programového vybavení, služeb a informačních systémů z pohledu řízení informační bezpečnosti, vytváření směrnic a politik (resp. zadávání požadavků na jejich vytvoření) v oblasti bezpečnosti informačních technologií, aktualizace a kontrola dodržování směrnic a politik, kontrola veřejných zakázek z pohledu kybernetické bezpečnosti, dohled nad dodržováním informační bezpečnosti, uvádění systému bezpečnosti ICT do souladu s příslušnými vyhláškami a zákony, poskytování konzultace a metodické podpory při zavádění SŘBI, navrhování opatření při zjištění probíhajících nebo hrozících bezpečnostních incidentů, komunikace bezpečnostních incidentů vedení TUL, vedení dokumentace o zjištěných kyberbezp. incidentech a dohled na jejich řešení, metodické vedení kyberbezpečnostního teamu TUL, zajišťování potřebných testů a kontrol bezpečnosti na TUL a vytváření dokumentace a zpráv k nim, kontakt pro hlášení incidentů vůči NÚKIB, reakce na doporučení, opatření a metodické pokyny vydávané NÚKIB a poskytuje metodickou podporu při jejich aplikaci, komunikace s ostatními manažery kyb. bezpečnosti VVŠ prostřednictvím určené platformy, komunikace se zástupci CESNET v rámci SOC, kontrola provedení analýzy IT rizik na TUL a poskytování metodické podpory při vytváření, komunikace s výborem pro kybernetickou bezpečnost, vedením TUL a zástupci součástí TUL. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: ukončené SŠ/VŠ, preferujeme obor informatika, kybernetická bezpečnost, min. 1 rok praxe s řízením kybernetické bezpečnosti nebo řízením bezpečnosti informací, znalost zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a jeho prováděcích právních předpisů, znalost norem řady ISO/IEC 27000 a obdobných norem z oblasti bezpečnosti a ICT výhodou, přehled v oblasti ICT (operační systémy, databáze, aplikace, datové sítě) s důrazem na bezpečnost, znalost prostředí vysokých škol výhodou, příjemné a vstřícné vystupování, komunikační schopnosti, samostatnost, organizační schopnosti, přesnost, pečlivost. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.5.2022/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B6 v závislosti na dosaženém vzdělání a odborné praxi, dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu.
Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení
Přihlášku se strukturovaným životopisem, kopií dokladu o ukončeném vzdělání a motivačním dopisem zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 24.4.2022. Volné místo je od 23.3.2022 zveřejněno na úřední desce TU (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-
deska/kariera/).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?