Pracovní náplň:
- Provádění plateb
- Podpora externímu zpracovateli finančního účetnictví
- Kontrola účetních podkladů
- Kontrola fakturace prováděné dle pokynů úseku zákaznického servisu
- Příprava dat pro potřeby účetních závěrek a následně jejich provádění
- Zpracování statistických dat pro účely Intrastatu, a následné podávání hlášení
- Evidence majetku
- Vystavování cestovních příkazů a vyúčtování cestovních náhrad
Požadujeme:
- VŠ, SŠ (ekonomický obor)
- Praxe v oboru 2 roky
- Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
- Znalost principů účtování
- Znalosti MS Office, Internet Explorer
- Samostatnost, flexibilitu
- Řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme: dobré platové podmínky a firemní benefity; 25 dnů dovolené; perspektivní práce v rozvíjející se zahraniční společnosti; odborné zaškolení; příjemné pracovní prostředí; náborový příspěvek 20 000 Kč