- Plný úvazek

POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou v ekonomickém oboru, výborná znalost podvojného účetnictví a českých účetních standardů, praxe jako účetní ve výrobní společnosti, znalost práce na PC (MS Office-Word, Excel, účetní SW), samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, dobrá komunikace a aktivní přístup k práci, znalost SAP výhodou
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, evidence a účtování přijatých faktur, práce s bankovními výpisy, zaúčtování výpisů, dohledávání nezaúčtovaných vydaných ale proplacených faktur, dohledávání dobírek zaslaných poštou, kontrola salda dodavatelských, odběratelských a zálohových faktur, účtování kursových nebo zaokrouhlovacích rozdílů při úhradě faktury, provádění hromadných plateb, komunikace s dodavateli či odběrateli ohledně úhrad faktur, správa finančních údajů na kartách dodavatele, odběratele, kontrola a administrace odběratelských faktur
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: pružná pracovní doba, zázemí a stabilita prosperující společnosti, samostatná a kreativní práce, 1 týden dovolené navíc bez dalších podmínek, dotované závodní stravování v areálu firmy, příspěvek na životní či penzijní připojištění, mimořádné příspěvky při svatbě, pracovním výročí, životním jubileu, nové velmi moderní a čisté pracovní prostředí, nadstandardní ochrana zdraví zaměstnanců, přátelská firemní kultura, ve které se naslouchá potřebám zaměstnanců, široká škála dalších benefitů např. permanentky na hokejové zápasy KOMETY Brno, společenské nebo sportovní akce pro všechny zaměstnance, zastávka autobusu 200 m od firmy, k dispozici firemní parkoviště
KONTAKT: Vavrouchová Eva Mgr., tel.: zobrazit tel. číslo , 7:30–15 hod, e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?