- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
obor vzdělání – VŠ nebo VOŠ s praxí v oblasti přípravy a realizace rozvojových projektů
dobrá znalost legislativy a dalších pravidel na úseku investic, dobré kominikační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost, koncepční myšlení, flexibilita
řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič.
Více na www stránkách Města Terezín: http://mestoterezin.cz/uredni-deska/1.
Způsob prvního kontaktu: podádání přihlášky k výběrovému řízení.
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
· strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
· výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíců
· ověřená kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
· případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost
· vyjádření, zda požaduje zájemce v případě neúspěchu vrácení předložených dokladů
· písemný souhlas se zpracováním uchováním a poskytnutím osobních údajů 3. osobám pro účely VŘ ve smyslu zákona 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Způsob podání přihlášky: přihlášku s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte na podatelnu v přízemí Městského úřadu v Terezíně nebo zašlete na adresu: Městský úřad Terezín, nám. ČSA 179, 411 55 Terezín. Na obálce vyznačte:„NEOTVÍRAT – veřejná výzva – Koordinační, projektový a programový pracovník“.
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 24. 6. 2022 do 11:00 hodin

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.