- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE:
administrativní podpora podnikového a generálního ředitele; zpracování firemní pošty, mailů, datových zpráv, docházky THP, zajišťuje chod a pořádek sekretariátu; obsluha obchodních návštěv; zpracování podkladů k představenstvu, rozborů hospodaření, statistických výkazů a výročních zpráv
POŽADAVKY:
min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné pro absolventy); Aj / Nj středně pokročilá znalost slovem; řidičský průkaz sk. B; znalost práce na PC s důrazem na Microsoft Office Word a Excel, časová flexibilita, kreativita, organizační a komunikační schopnosti
NABÍZÍME:
zaměstnání u firmy s 30ti-letou tradicí na trhu; prodloužení smlouvy na dobu neurčitou; osobní i kariérní růst; nákup kuřecího masa za zvýhodněné ceny, zaměstnanecké poukázky na nákup v prodejnách RABBIT, závodní stravování, firemní wellness centrum a rekreační zařízení
Místo výkonu práce: Trhový Štěpánov
Kontakt: strukturované životopisy a zasílejte na: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.