- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Prosíme o nabídnutí pracovní pozice nejen uchazečům se středoškolským vzděláním, ale všem výše zmíněným (VOŠ, VŠ apod.)
Společnost DELFI REHAB spol. s r.o. působí na českém trhu již 28. rokem. Od té doby si vybudovala pevnou pozici na českém i zahraničním trhu. Úspěšná obchodně – výrobní společnost zabývající se výrobou komponentů pro zdravotechniku klade důraz především na kvalitu svých výrobků a služeb. Společnost je dlouhodobě nedílnou součástí mezinárodních veletrhů, díky kterým získala prestižní klientelu po celém světě. Hlavním faktorem úspěchu je zaměření se na vzdělávání zaměstnanců v aktuálních trendech jako je marketing, psychologie, řízení lidských zdrojů a cizí jazyky. Společnost byla již několikrát zařazena mezi nejlepší exportéry ČR. Do týmu obchodního oddělení hledá společnost spolehlivého člověka s organizačními schopnostmi, který bude podporou nejen obchodnímu oddělení, ale i jednateli společnosti.
Charakteristika pracovního místa:
okomunikace s obchodními partnery prostřednictvím e-mailu, telefonicky, osobně v AJ a ČJ
ozpracovávání zakázek přes vnitropodnikový systém Signys
otvorba cenových nabídek, kalkulace cen
okoordinace dopravy
opříprava podkladů k jednání
oaktivní účast na mezinárodních veletrzích
Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání strukturovaného životopisu s přiloženou fotografií.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Nabízené výhody:
omožnost platového růstu
omožnost seberealizace a dalšího vzdělávání
omotivační roční odměna
omobilní telefon
ozvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky
omožný příspěvek na penzijní připojištění
opříspěvek na (vnitropodnikové) stravování
kontakt: e-mailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.