- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Požadavky na uchazeče: min. střední odborné vzdělání s maturitou, výhodou je vzdělání v sociálním oboru, trestní a občanská bezúhonnost, praxe na vedoucí pozici min. 3 roky, orientace v zákonných normách či legislativě sociálních služeb výhodou, výborné organizační a komunikativní dovednosti, samostatnost, flexibilita, vysoká odolnost vůči zátěži a stresu, zodpovědnost, spolehlivost, běžná znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B podmínkou
Pracovní náplň: organizačně zabezpečuje činnosti pečovatelské služby po stránce odborné, metodické a provozní, včetně kontrolní činnosti – kontrola denních záznamů pracovníků v soc. službách, správného vykazování péče v systému Orion, naplňování standardu č. 5, rozsahu prováděné péče a podpory klientů, jako klíčový pracovník vede individuální plány, eviduje změny a provádí hodnocení potřeb klientů, odpovídá za rovnoměrné rozdělení pracovníků ke klientům
Nabízíme: zajímavé finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity, práci v příjemném a stabilním kolektivu, motivující zázemí organizace, podporujeme stálé zvyšování odbornosti
Typ úvazku, délka pracovního poměru a finanční ohodnocení: plný pracovní úvazek, platová třída 8, od 22.980,– do 33.810,– Kč dle praxe, pružná pracovní doba, pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup dle dohody
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na stravování, firemní akce, vzdělávání
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 7 do 15 hod., na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně CSSP Chrudim, u. Soukenická 158, Po-Pá od 7 do 15 hod. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl zodpovědný pracovník přítomen.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?