- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
Požadavky na uchazeče: min. střední odborné vzdělání s maturitou, výhodou je vzdělání v sociálním oboru, trestní a občanská bezúhonnost, praxe na vedoucí pozici min. 3 roky, orientace v zákonných normách či legislativě sociálních služeb výhodou, výborné organizační a komunikativní dovednosti, samostatnost, flexibilita, vysoká odolnost vůči zátěži a stresu, zodpovědnost, spolehlivost, běžná znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B podmínkou
Pracovní náplň: organizačně zabezpečuje činnosti pečovatelské služby po stránce odborné, metodické a provozní, včetně kontrolní činnosti – kontrola denních záznamů pracovníků v soc. službách, správného vykazování péče v systému Orion, naplňování standardu č. 5, rozsahu prováděné péče a podpory klientů, jako klíčový pracovník vede individuální plány, eviduje změny a provádí hodnocení potřeb klientů, odpovídá za rovnoměrné rozdělení pracovníků ke klientům
Nabízíme: zajímavé finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity, práci v příjemném a stabilním kolektivu, motivující zázemí organizace, podporujeme stálé zvyšování odbornosti
Typ úvazku, délka pracovního poměru a finanční ohodnocení: plný pracovní úvazek, platová třída 8, od 22.980,– do 33.810,– Kč dle praxe, pružná pracovní doba, pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup dle dohody
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na stravování, firemní akce, vzdělávání
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 7 do 15 hod., na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně CSSP Chrudim, u. Soukenická 158, Po-Pá od 7 do 15 hod. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl zodpovědný pracovník přítomen.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.