- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Chrast
Kvalifikační požadavky pro vznik pracovního poměru:
stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské
konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo
na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při
výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
splnění uvedených požadavků vykonávat činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího
kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let.
Charakteristika práce:
souvisejících, povolení užívání staveb včetně změn užívání, povolení odstraňování staveb
Předpokládaný termín nástupu: 1. 5. 2025, případně dle dohody.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky:
Přihlášku včetně požadovaných dokladů podejte osobně na podatelnu Městského úřadu Chrast, Náměstí 1, 538 51 Chrast u Chrudimě nejpozději dne 7. 4. 2025 do 16:00 hod. nebo doručte prostřednictvím pošty na
adresu: Městský úřad Chrast, Náměstí 1, 538 51 Chrast u Chrudimě podací razítko nejpozději s datem 7. 4. 2025.
Obálku viditelně označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ REFERENT/KA OVŽP SÚ“.
Výběrové řízení na obsazení pracovní pozice referent/ka odboru výstavby a životního prostředí – stavebního úřadu je k dispozici také na internetových stránkách města Chrast www.mestochrast.cz v sekci úřední deska.
Případné dotazy zodpoví starosta města Ing. Vojtěch Krňanský (tel. č. zobrazit tel. číslo ) nebo vedoucí odboru
výstavby a životního prostředí – stavebního úřadu Bohumila Fikejsová (tel. č. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo ).
Uchazeči budou výběrovou komisí, na základě vyhodnocení doručených přihlášek, pozváni k osobnímu pohovoru prostřednictvím kontaktu uvedeného v přihlášce.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na stránkách www.mestochrast.cz v sekci úřední deska nebo volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?