- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské, popř. vyšší odborné vzdělání se stavebním zaměřením, případně jiným technickým oborem nebo vzdělání v oboru právo či veřejná správa; možné i středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou se stavebním zaměřením, případně jiným technickým oborem, 3 roky práce v oboru výhodou; znalost stavebního zákona výhodou; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; odpovědnost, samostatnost, flexibilita; přehled o právních předpisech v oblasti veřejného stavebního práva, znalost práce s mapovými podklady a orientace v místopisu města Jablonec nad Nisou případně přilehlých obcí v působnosti SÚ Jablonec nad Nisou výhodou.
Popis vykonávané práce: pracovník zajišťuje veškerá správní řízení a další postupy stavebního úřadu podle zákona č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a předpisů souvisejících včetně zákona č. 184/2006 Sb., v platném znění o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo stavbě (vyvlastňovací zákon) a to na území statutárního města Jablonec nad Nisou a příslušných obcí spadajících do územní působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností.
Nabízíme: perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na stravování; šest dní sociálně zdravotního volny; příspěvek na penzijní pojištění); pružnou pracovní dobu; 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu.
Kontakt na výběrovém řízení. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?