- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis pracovní pozice
• Řízení systémů IMS (ČSN EN ISO 9001 a 14001)
• Řízení optimalizace procesů managementu kvality
• Tvorba interních směrnice systému kvality
• Tvorba podkladů, zpráv a reportů pro vedení společnosti
• Šetření a analýzy reklamací s cílem zvýšení kvality výrobků
• Identifikace příležitostí a implementace trvalého zlepšování kontroly kvality
• Vedení menšího týmu podřízených pracovníků
• Zpracování a předání podkladů pro zpracování mezd pracovníků
Profil uchazeče
• SŠ/VŠ technické obory
• Praxe na pozici manažera kvality výhodou
Co Vám můžeme nabídnout
• Dovolená 25 dnů
• Zdravotní volno 3 dny
• Pracovní zařízení (mobil, notebook, …)
• Stravování přímo v areálu
• Příspěvek na stravování
• Měsíční bonus
• Příspěvky na dovolenou a vánoční svátky
• Nástup možný ihned případně dle dohody
• Možnost prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.