- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Lenka Sovová, e-mail: e-mail přes
Co bude náplní vaší práce?
" Zpracování objednávek, zadávání dat na příjmu a výdeji v SAP a WMS.
" Administrace, předávání informací, příprava dokumentů, vytváření reportů, práce s různými systémy dodavatelů, zákazníků a transportních poskytovatelů.
" Spolupráce s kolegy v rámci týmu.
" Komunikace se zákazníky, dodavateli, dopravci, transportním oddělením a s celním agentem.
" Podpora vedení logistických a skladových projektů.
" Komunikace se zaměstnanci skladu a podpora skladových operací.
" Příprava podpůrných dokumentů pro skladové operace.
" Zlepšování procesů v rámci své odpovědnosti.
" Řešení reklamací.
" Evidence a správa přijatých faktur.
" Zpracování a archivace dokumentů.
" Zastupování v rámci týmu.
" Práce s PC MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams a další základní aplikace MS Office).
Co by vám nemělo chybět?
" SŠ vzdělání.
" Praxe v oblasti logistiky (skladování, výroba) min. 1 rok.
" Znalost MS Windows a MS Office – zejména Excel na středně pokročilé úrovni.
" Komunikativní znalost anglického jazyka (B1).
" Velmi dobré komunikační dovednosti.
" Týmový duch.
" Smysl pro preciznost.
" Organizační schopnosti.
" Zodpovědnost a samostatnost.
" Rozhodnost.
" Zájem se učit novým věcem.
" Řidičský průkaz skupiny B.
Co vám můžeme nabídnout?
" Měsíční příspěvek na aktivity v oblasti sportu, rekreace, kultury a zdraví (Benefity.cz).
" Příspěvek na stravování.
" Flexibilní pracovní doba.
" Možnost občasné práce z domova.
" Příspěvek na penzijní připojištění.
" 5 týdnů dovolené.
" Rozvojové a vzdělávací aktivity.
" Sick days (5 dní ročně).
" Stabilní zázemí velké a úspěšné společnosti.
" Roční bonus (nenárokově, dle obchodní situace).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?