- 40 000 – 40 001 Kč
- Plný úvazek
Lenka Sovová, e-mail: e-mail přes
Co bude náplní vaší práce?
" Zpracování objednávek, zadávání dat na příjmu a výdeji v SAP a WMS.
" Administrace, předávání informací, příprava dokumentů, vytváření reportů, práce s různými systémy dodavatelů, zákazníků a transportních poskytovatelů.
" Spolupráce s kolegy v rámci týmu.
" Komunikace se zákazníky, dodavateli, dopravci, transportním oddělením a s celním agentem.
" Podpora vedení logistických a skladových projektů.
" Komunikace se zaměstnanci skladu a podpora skladových operací.
" Příprava podpůrných dokumentů pro skladové operace.
" Zlepšování procesů v rámci své odpovědnosti.
" Řešení reklamací.
" Evidence a správa přijatých faktur.
" Zpracování a archivace dokumentů.
" Zastupování v rámci týmu.
" Práce s PC MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams a další základní aplikace MS Office).
Co by vám nemělo chybět?
" SŠ vzdělání.
" Praxe v oblasti logistiky (skladování, výroba) min. 1 rok.
" Znalost MS Windows a MS Office – zejména Excel na středně pokročilé úrovni.
" Komunikativní znalost anglického jazyka (B1).
" Velmi dobré komunikační dovednosti.
" Týmový duch.
" Smysl pro preciznost.
" Organizační schopnosti.
" Zodpovědnost a samostatnost.
" Rozhodnost.
" Zájem se učit novým věcem.
" Řidičský průkaz skupiny B.
Co vám můžeme nabídnout?
" Měsíční příspěvek na aktivity v oblasti sportu, rekreace, kultury a zdraví (Benefity.cz).
" Příspěvek na stravování.
" Flexibilní pracovní doba.
" Možnost občasné práce z domova.
" Příspěvek na penzijní připojištění.
" 5 týdnů dovolené.
" Rozvojové a vzdělávací aktivity.
" Sick days (5 dní ročně).
" Stabilní zázemí velké a úspěšné společnosti.
" Roční bonus (nenárokově, dle obchodní situace).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.