- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
vzdělání odpovídající dle zákona o sociálních službách č.108/2006 Sb. pro pozici sociální pracovník (Bc., DiS. nebo Mgr.), ztotožnění s posláním Naděje, vstřícný a pozitivní vztah k lidem s mentálním handicapem, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, týmové nastavení a tvůrčí přístup k práci, praxe v oboru a ŘP „B“ výhodou, podpora klienta při získávání a rozvoji pracovních návyků a dovedností, práce s potenciálem klienta – práce na posilování sociálních dovedností vedoucích k rozvoji svébytnosti a samostatnosti a sociálnímu začleňování, spolupráce s ostatními aktéry, kteří jsou zaangažovaní v řešení situace klienta včetně rodiny, opatrovníka, dalších sociálních služeb atd., metodické vedení pracovníků v sociálních službách, garance procesu individuálního plánování a organizace průběhu poskytování služby, zástup za mateř. a rodič. dovolenou, další vzdělávání, skupinová a individuální supervizie, tvůrčí a kolegiální zázemí organizace s třicetiletou tradicí, 6 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, roční odměny, strukturovaný životopis do 20.5.2022 na e-mail (CV elektronicky uložit jako: příjmení žadatele CV, do předmětu emailu uvést: sociální pracovník STD UH) – výběrové řízení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.