- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
PROVOZNÍ TECHNICI, ASISTENTI (ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI)
Je podřízen vedoucí pobočky, úzce spolupracuje s pracovníky 4 sociálních služeb, účtárnou.
Je přímým nadřízeným 1–2 pracovníků údržby.
Možnost prodloužení smlouvy.
POŽADUJEME: velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC; manuální zručnost, dobrou organizaci práce, spolehlivost, flexibilitu; zkušenost s opravami a údržbou majetku; ŘP sk. B – aktivní řidič; soulad s posláním NADĚJE – etický kodex; trestní bezúhonnost; zdravotní způsobilost.
NÁPLŇ PRÁCE:
ASISTENT
Samostatně vykonává administrativní a organizační činnosti s touto pracovní náplní:
vedení dvou příručních pokladen, včetně příslušné administrace; předkládání fakturace na oblastní účtárnu;
vedení evidence majetku pobočky, zpracování příslušné dokumentace. Podle pokynů zajišťuje, organizuje a provádí pravidelnou a mimořádnou inventarizaci majetku; vedení evidence služebních počítačů, tiskáren a telefonů, zadává požadavky na správu IT technikům; zajišťuje a provádí výdej služebních klíčů od jednotlivých pracovišť včetně evidence; zpravování (příprava) podkladů pro uzavírání příslušných dokladů (smluv), potřebných pro zajištění chodu pobočky.
PROVOZNÍ TECHNIK
Samostatně zajišťuje provozuschopnost objektů, strojů a technických zařízení. Zajišťuje opravy a údržbu. Jedná s dodavateli a poskytovateli materiálu a služeb:
spolupráce s externími firmami, které se na údržbě a opravách podílejí; zajišťuje a provádí nákupy materiálu k zajištění chodu pobočky, včetně zpracování a administrace objednávek; je odpovědný za provoz a údržbu služebních vozidel a vedení provozní dokumentace, včetně elektronického zpracování knih jízd. Sleduje účelnost a efektivnost využívání služebních vozidel; sleduje úkoly BOZP a PO. Zajišťuje a provádí školení pracovníků a vede příslušnou dokumentaci. Plní úkoly preventisty PO. Předkládá návrhy nápravných opatření; sjednává provádění revizí a dohlíží na realizaci stanovených opatření;
dohlíží na plnění úkolů třídění a likvidace odpadů pobočky, včetně vedení příslušné dokumentace;
organizuje nákup OOPP. Vede příslušnou dokumentaci; zajišťuje a provádí distribuci pomůcek, potřebných k ochraně zdraví pracovníků a klientů (dezinfekce, rukavice, ochrana dýchacích cest a očí, oděv apod.).
NABÍZÍME: Odměny, příspěvek na stravu, služební telefon, TNB
PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky paní Jitka Němcová, tel.: zobrazit tel. číslo , v době od 9:00 do 15:00 hod.. Uchazeči zašlou přihlášku do výběrového řízení včetně strukturovaného životopisu na e-mail: e-mail přes do 15. 7. 2021. Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?