- 37 500 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

PROVOZNÍ TECHNICI, ASISTENTI (ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI)
Je podřízen vedoucí pobočky, úzce spolupracuje s pracovníky 4 sociálních služeb, účtárnou.
Je přímým nadřízeným 1–2 pracovníků údržby.
Možnost prodloužení smlouvy.
POŽADUJEME: velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC; manuální zručnost, dobrou organizaci práce, spolehlivost, flexibilitu; zkušenost s opravami a údržbou majetku; ŘP sk. B – aktivní řidič; soulad s posláním NADĚJE – etický kodex; trestní bezúhonnost; zdravotní způsobilost.
NÁPLŇ PRÁCE:
ASISTENT
Samostatně vykonává administrativní a organizační činnosti s touto pracovní náplní:
vedení dvou příručních pokladen, včetně příslušné administrace; předkládání fakturace na oblastní účtárnu;
vedení evidence majetku pobočky, zpracování příslušné dokumentace. Podle pokynů zajišťuje, organizuje a provádí pravidelnou a mimořádnou inventarizaci majetku; vedení evidence služebních počítačů, tiskáren a telefonů, zadává požadavky na správu IT technikům; zajišťuje a provádí výdej služebních klíčů od jednotlivých pracovišť včetně evidence; zpravování (příprava) podkladů pro uzavírání příslušných dokladů (smluv), potřebných pro zajištění chodu pobočky.
PROVOZNÍ TECHNIK
Samostatně zajišťuje provozuschopnost objektů, strojů a technických zařízení. Zajišťuje opravy a údržbu. Jedná s dodavateli a poskytovateli materiálu a služeb:
spolupráce s externími firmami, které se na údržbě a opravách podílejí; zajišťuje a provádí nákupy materiálu k zajištění chodu pobočky, včetně zpracování a administrace objednávek; je odpovědný za provoz a údržbu služebních vozidel a vedení provozní dokumentace, včetně elektronického zpracování knih jízd. Sleduje účelnost a efektivnost využívání služebních vozidel; sleduje úkoly BOZP a PO. Zajišťuje a provádí školení pracovníků a vede příslušnou dokumentaci. Plní úkoly preventisty PO. Předkládá návrhy nápravných opatření; sjednává provádění revizí a dohlíží na realizaci stanovených opatření;
dohlíží na plnění úkolů třídění a likvidace odpadů pobočky, včetně vedení příslušné dokumentace;
organizuje nákup OOPP. Vede příslušnou dokumentaci; zajišťuje a provádí distribuci pomůcek, potřebných k ochraně zdraví pracovníků a klientů (dezinfekce, rukavice, ochrana dýchacích cest a očí, oděv apod.).
NABÍZÍME: Odměny, příspěvek na stravu, služební telefon, TNB
PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky paní Jitka Němcová, tel.: zobrazit tel. číslo , v době od 9:00 do 15:00 hod.. Uchazeči zašlou přihlášku do výběrového řízení včetně strukturovaného životopisu na e-mail: e-mail přes do 15. 7. 2021. Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.