- Plný úvazek
1. kontakt telefonicky na č. zobrazit tel. číslo v Po-Pá 8–14 hodin, e-mailem. Nabídky a profesní životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes
Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici Administrativní pracovník správy domů (provozní technik)
Náplň práce:
- Vede evidenci domů a bytů (obecních i soukromých) a zajišťuje její aktualizaci, zajišťuje včasné provádění oprav a údržby svěřených domů, provádí fyzickou přejímku a kontrolu provedených prací, provádí fyzickou kontrolu spravovaných objektů, aktualizuje data v programu WinDomy, komunikuje s nájemníky a vlastníky nemovitostí a plní další povinnosti vyplývající ze správy domů.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání, stavební strojní zaměření výhodou.
- Znalost práce na PC – Word, Excel, WinDomy – výhodou.
- Výborné komunikační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost administrativní práce i pochůzek po spravovaných domech, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost.
Nabízíme:
- Práci ve stabilní a zavedené firmě, v dobrém kolektivu.
- Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení.
- Nástupní plat dle znalostí a praxe od 20 000 Kč.
- Zaškolení, zapracování pod dohledem zkušeného pracovníka a další odborný růst.
- 5 týdnů dovolené + 3 dny zdravotní volno, stravenkový paušál, odměny dle Pracovního řádu.