- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme nezisková organizace Péče o duševní zdraví (PDZ) a klienty s duševním onemocněním podporujeme už 27 let – ve 2 krajích a 7 okresech. Nyní potřebujeme rozšířit tým v Centru duševního zdraví v HRADCI KRÁLOVÉ.
organizační a administrativní práce v oblasti poskytování zdravotních služeb v Centru duševního zdraví (CDZ) - zdravotní a sociální služba pro lidi, kterým do života vstoupila vážná duševní nemoc,
komunikace uvnitř organizace (střediska organizace v Pardubickém a Královéhradeckém kraji) i mimo organizaci (dodavatelé, úřady, spolupracující organizace apod.),
sledování a kontrola měsíčních výkazů zdravotní péče, zasílání úhrad a jejich následná kontrola,
asistence pří vedení personální agendy,
sledování a hlášení personálních změn pojišťovnám, sledování naplňování personálního pokrytí služeb,
administrativně technická správa informačního systému pro výkaznictví,
příprava podkladů pro vedení střediska, příprava podkladů pro tvorbu měsíčních statistik,
vedení hotovostní poklady střediska, správa autoparku, správa chodu kanceláře, vyřizování komunikace a pošty apod.,
asistenční a organizační podpora při realizaci vzdělávacích seminářů, setkávání týmu, akcí pro veřejnost apod.
ztotožnění se s cíli a posláním naší organizace,
organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, flexibilita,
komunikativnost, pozitivní naladění,
pokročilé ovládání informačních technologií a výborná znalost MS Office, především Excel,
motivace k dalšímu osobnímu rozvoji a vzdělávání,
řidičský průkaz skupiny B.
zajímavé a smysluplné zaměstnání,
samostatnou a pestrou práci,
práci v zavedené organizaci se vstřícnou kulturou a v příjemném pracovním prostředí,
podrobné zaškolení a podporu dalšího rozvoje a vzdělávání,
práci v profesionálním řídícím týmu,
25 dnů dovolené v roce,
pružnou pracovní dobu, částečná možnost home office,
služební mobil, PC a notebook,
základní mzdu v rozpětí 25 000 až 30 000 Kč hrubého podle předchozích zkušeností a praxe.
V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis („zkušenost, motivace apod. v rozsahu max. A4).
Uzávěrka přihlášek je 24. 4. 2022. Pokud nás zaujmete, pozveme Vás JIŽ 26. DUBNA k osobnímu pohovoru, upozorňujeme však, že se termín může změnit. Možný termín nástupu je od července 2022 nebo dle dohody (i dříve).
Zasláním svého životopisu udělujete souhlas se zpracováním vašich osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. pro účely výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?