- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE:
˘ nábor zaměstnanců ' vedení náborového procesu od přípravy inzerátu až po nástup zaměstnance
˘ zodpovědnost za dodržování pracovně-právní legislativy
˘ interní a externí komunikace
˘ spolupráce na HR projektech a rozvoji HR procesů
˘ úzká spolupráce s managementem a odděleními napříč společností
POŽADAVKY:
˘ min. středoškolské vzdělání
˘ anglický jazyk na pokročilé úrovni
˘ základní znalost pracovněprávní legislativy
˘ praxe na obdobné pozici výhodou
˘ znalost MS Office
˘ organizační schopnosti
NABÍZÍME:
˘ perspektivní a zajímavou práci v mezinárodní společnosti automobilového průmyslu
˘ férovou firemní kulturu
˘ možnost pracovat na zajímavých projektech pro významné zákazníky
˘ práci ve „zdravé firmě“ ' různými akcemi a kampaněmi podporujeme zdraví zaměstnanců
˘ odpovídající školení
˘ příležitost profesního rozvoje a kariérního růstu
˘ zajímavé mzdové ohodnocení
˘ zaměstnanecké benefity
˘ pružnou pracovní dobu
zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, dovolená navíc, závodní lékařská péče, příspěvky na rehabilitaci)
Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem, nebo telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.