- 28 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Aktivní snižování nákladů firmy u nakupovaných komponent, zajišťování oblasti dodávek materiálu a zboží ve strojírenském oboru ve stanovených termínech, vedení poptávkového řízení, vybírání vhodných dodavatelů, vystavování objednávek, kontrola dodržování smluvených nákupních a dodavatelských podmínek dodávaného zboží a věcnou správnost faktur, analýza dodávek z hlediska efektivnosti, zadávání a koordinace termínů pro řádný chod kooperace a celé zakázky, monitoring skladových zásob, řešení reklamací.
SŠ/VŠ vzdělání strojírenského nebo ekonomického směru, praxe v nákupu ve strojírenském výrobním závodě min. 3 roky výhodou, orientace ve výkresové dokumentaci výhodou, znalost Helios Inuvio – výhodou,komunikativnost, flexibilita, samostatnost, analytické uvažování a aktivní přístup, ochota cestovat, spolehlivost, systematičnost, vyjednávací schopnosti, zodpovědnost, pečlivost, obchodní myšlení, loajalita k firmě a příjemné vystupování, časová flexibilita, duslednost a schopnost dotahovat věci do konce, schopnost koordinovat a řídit externí dodavatele z hlediska termínů a priorit.
Nabízíme příjemné pracovní prostředí a kolektiv, dlouhodobou perspektivu uplatenění, zajímavé finanční ohodnocení, telefon, životní pojištění PC + další zaměstnanecké benefity, nástup možný ihned
Zasláním životopisu udělujete K2 Machine s.r.o. souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. pro účely výběrového řízení. Životopisy prosím zasílejte na e-mail přes , pokud Vám do 14dní neodpovíme, byl vybrán jiný vhodnější uchazeč. Děkujeme za pochopení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?