- 14 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Aktivní snižování nákladů firmy u nakupovaných komponent, zajišťování oblasti dodávek materiálu a zboží ve strojírenském oboru ve stanovených termínech, vedení poptávkového řízení, vybírání vhodných dodavatelů, vystavování objednávek, kontrola dodržování smluvených nákupních a dodavatelských podmínek dodávaného zboží a věcnou správnost faktur, analýza dodávek z hlediska efektivnosti, zadávání a koordinace termínů pro řádný chod kooperace a celé zakázky, monitoring skladových zásob, řešení reklamací.
SŠ/VŠ vzdělání strojírenského nebo ekonomického směru, praxe v nákupu ve strojírenském výrobním závodě min. 3 roky výhodou, orientace ve výkresové dokumentaci výhodou, znalost Helios Inuvio – výhodou,komunikativnost, flexibilita, samostatnost, analytické uvažování a aktivní přístup, ochota cestovat, spolehlivost, systematičnost, vyjednávací schopnosti, zodpovědnost, pečlivost, obchodní myšlení, loajalita k firmě a příjemné vystupování, časová flexibilita, duslednost a schopnost dotahovat věci do konce, schopnost koordinovat a řídit externí dodavatele z hlediska termínů a priorit.
Nabízíme příjemné pracovní prostředí a kolektiv, dlouhodobou perspektivu uplatenění, zajímavé finanční ohodnocení, telefon, životní pojištění PC + další zaměstnanecké benefity, nástup možný ihned
Zasláním životopisu udělujete K2 Machine s.r.o. souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. pro účely výběrového řízení. Životopisy prosím zasílejte na e-mail přes , pokud Vám do 14dní neodpovíme, byl vybrán jiný vhodnější uchazeč. Děkujeme za pochopení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.