- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Pro posilnění obchodního týmu významné nadnárodní společnosti zabývající se velkoobchodem se zemědělskými komoditami hledáme nového kolegu. m / ž
Hledáte výzvu? My hledáme ambiciózní a talentované osobnosti!
Co bude Vaším úkolem:
komplexní péče o zákazníky včetně pravidelných návštěv
vyhledávání a realizace obchodních případů
mapování trhu
osobní i telefonické jednání s tuzemskými a zahraničními zákazníky
administrativní činnost spojená s obchodními případy
služební cesty
osobní jednání s dodavateli
dohled nad dodržováním termínů a zodpovědnost za plnění plánů
komunikace s logistickým oddělením
Co požadujeme?
SS, VŠ vzdělání
praxe v obchodní společnosti kteréhokoliv oboru výhodou
komunikativní znalost cizího jazyka (AJ / NJ)
příjemné vystupování a obchodního ducha
komunikační a organizační schopnosti
prezentační dovednosti a časovou flexibilitu
dobré znalosti práce na PC-MS Office
řidičský průkaz: sk. B, aktivní řidič
spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
zájem o dlouhodobou spolupráci, loajalitu
Co nabízíme:
Velmi dobré finanční ohodnocení
Odborné zaškolení
Profesní růst
Široké portfolio benefitů včetně teambuildingů
Příjemný pracovní kolektiv
Prostor na využití vědomostí a dovedností s možností stát se odborníkem v obchodě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?