- 40 000 Kč
- Plný úvazek
Hlavní povinnosti:
zajišťování nových materiálů a poptávkových řízení, zakládání artiklů do systému a odpovědnost za pilotní dodávky; odpovědnost za komunikaci s dodavateli v zahraničí, podpora operativního nákupu, projektových manažerů, TPV a konstrukce; koordinace procesu zlepšování v oblasti nákupu s cílem hledat možnosti a nástroje jak zvyšovat efektivitu práce a zlepšovat spolehlivost a dostupnost materiálu; analyzovat možnosti optimalizace nákupních cen; spolupráce na reklamačním řízení s oddělením kvality
Naše představa o Vás:
SŠ /VŠ tech. nebo ekonom. směru; praxi v oblasti strategického nebo operativního nákupu; aktivní přístup k řešení nákupních úloh, motivace ke zlepšování a spolupráci; orientaci v oblasti stroj. technologií, materiálů a výkresů; znalost Aj (NJ); MS Office uživatelsky; Znalost programu Dialog 3000S výhodou; řidičský průkaz sk. B

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.