Požadujeme:
- SS/VŠ vzdělání technického směru,
- Aj na komunikativní úrovni – slovem i písmem,
- znalost Nj velkou výhodou,
- zkušenosti z automotive kvality,
- znalost nástrojů a metod kvality (struktura 8D reportů, 5Proč, FTA, PDCA),
- flexibilita a orientace na zákazníka,
- odpovědnost, analytické myšlení, systematický přístup, odolnost vůči stresu.
Náplň práce:
- práce se zákaznickými databázemi – řešení zákaznických/dodavatelských reklamací,
- sběr dat ohledně reklamací – sorting, náklady,
- analýzy a reporty,
- spolupráce s ostatními odděleními na řešení příčiny a odstranění reklamace,
- úspěšné uzavírání z pohledu kvality v interní databázi – včetně aktualizace dokumentace (např. PEMEA).
Výše mzdy je dle praxe a zkušeností.
Pracovní smlouva je na dobu určitou s možností prodloužení na neurčitou po vzájemné dohodě.
Zaměstnanecké výhody:
čtvrtletní prémie, 5 týdnů dovolené