- Plný úvazek
Náplň práce: zodpovědnost za proces reklamačního řízení, řešení odběratelských a dodavatelských reklamovaných neshod, analýza příčin a důsledků vad, jejich evidence a finální výstupy, jednání vnitrofiremní, s dodavateli a odběrateli v rámci reklamačních řízení.
Požadujeme: spolehlivou, zodpovědnou, pečlivou, organizačně schopnou osobnost, s vysokou úrovní komunikace a vystupování, odolnou vůči stresu, trestně bezúhonnou, s ochotou vzdělávat se.
Praxe v obdobném prostředí vítaná. Vzdělání nejlépe stavební nebo dřevařský obor, znalost práce na PC, zejména MS Office, ŘP sk. B, technické myšlení, proaktivní přístup, vysoké pracovní nasazení.
Nabízíme zázemí rodinné, dynamicky se rozvíjející firmy s tradicí 25 let, zaměstnanecké benefity, odpovídající finanční ohodnocení.
Kontaktujte nás, prosím, zasláním strukturovaného životopisu na uvedený e-mail s označením předmětu: reklamační technik.



