- Plný úvazek
místo výkonu práce: Louny, Rakovnická 2665
Co bude Vaší náplní práce?
o příjem a výdej reklamací, posuzování jejich oprávněnosti a s tím spojená administrativa
o zavádění zakázek do systému
o komunikace se zákazníky
o komunikace s dodavateli zboží v angličtině na denní bázi
o úzká spolupráce se servisním oddělením a s dalšími odděleními (např. s účtárnou)
o manipulace se zbožím (objemné balíky)
Co byste měl/a splňovat?
o nebát se komunikovat se zákazníky a řešit jejich problémy
o k práci přistupovat aktivně, zodpovědně a důsledně
komunikativní znalost angličtiny podmínkou – denní emailová telefonická komunikace s dodavateli
o mít ukončené vzdělání SOU/SŠ zakončené maturitou technického nebo ekonomického směru
o pokud jste někdy pracoval/a na podobné pozici, je to velkou výhodou
o znalost práce na PC (Excel, Word a Outlook),
znalost účetního programu Helios Orange výhodou
stravenky, příspěvek na výuku Aj a Nj, příspěvek na kartu Multisport, zaměstnanecké slevy na zboží
kontakt: e-mail přes



