Pro zahraniční společnost z oblasti technických produktů pro obchod, zdravotnictví i průmysl hledáme posilu týmu servisu na pozici do obchodního oddělení servisu – Referentka servisu/ Obchodní asistentka. Pozice je zaměřena na komunikaci, zákaznické požadavky a administrativu. Pozice je vhodná případně pro šikovné absolventy.
Požadujeme:
- SŠ/ VŠ vzdělání
- pozitivní vztah k technice a k zákazníkům, ekonomice
- zkušenost s podporou zákazníků na obdobné pozici vítána
- prozákaznický přístup, samostatnost, komunikativnost
- smysl pro technické produkty, spolehlivost, pečlivost
- komunikativní AJ ( telefony, emaily)
- velmi dobrou znalost MS Office
Pracovní náplň:
- evidence servisních smluv v systému Navision
- fakturace servisních smluv, komunikace s finančním oddělením
- denní komunikace se zákazníky – písemná i telefonická
- úzká spolupráce se servisními techniky, konzultace konkrétních oprav
- vytváření cenových nabídek na servisní služby a jejich komunikace se zákazníky
- nabídky dalších servisních činností, smluvní agenda, aktualizace DTB
- marketingové kampaně servisu, rozšiřování povědomí o službách
- denní práce v SW Navision, a interní DTB, komunikace napříč firmou
Nabízíme:
- samostatnou práci v přátelském týmu
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
- odborné zaškolení
- příjemné pracovní prostředí
- nástup možný ihned