Obchodní zástupce v oblasti financí – až 100 000 Kč!
- Pardubice
- 21 Consult Group s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Partners Financial Services, a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp), práce na živnostenský list (osvč) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | nábřeží Závodu míru 2738, Pardubice, 530 02 |
Firma | Partners Financial Services, a.s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Obchodní zástupce / zástupkyně |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Velmi pokročilý C1) |
Hrubá mzda | 60.000 – 100.000 Kč |
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 150 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
Intenzivně pracujeme na závěrečných přípravách vlastní Partners Banky.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Obchodní zástupce
Využijte příležitost a přijďte nastartovat pobočku nové banky v Pardubicích. Nabízíme práci, která je každý den jiná, flexibilní a velmi výnosná.
Jsme společnost s charakterem rodinné firmy a za zády máme největší finančně poradenskou skupinu v ČR, nově máme také bankovní licenci a expandujeme i do zahraničí. Máme širokou zákaznickou bázi v regionu a nově budujeme moderní a technologicky vyspělou pobočku s vizí maximální péče o potřeby zákazníka. Soustředíme se na investice a zdravé finance pro všechny klienty a naší hlavní výhodou je možnost individuálního přístupu k zákazníkům, díky velmi široké nabídce produktů.
Staň se součástí nově budovaného akvizičního týmu, který zapadá do dynamického prostředí nově budované pobočky.
Hledáme kolegy:
Máš-li charisma, nebojíš se potkávat každý den nové lidi, jsi soutěživý a máš rád akční prostředí, ozvi se první a získej výhodu před ostatními.
Po zapracování budeš pánem svého času a budeš mít dostatek času pro sebe a svoje blízké
Získáš velmi cenné know-how nejen ve financích, ale i v businessu.
Budeš mít silné zázemí od týmu specialistů a administrativní podpory, aby ses mohl naplno věnovat obchodní činnosti
Pojď vydělat velké peníze a zároveň přines do regionu nové produkty a služby jako první.
Co za to:
Těšíme se na osobní setkání
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.
Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje