- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Díky každodenní práci každého z našich 190 lidí se naši zákazníci vždy dostanou bezpečně do svého cíle. Ať už potřebují odvézt děti, zavézt zboží do obchodu, spěchají v sanitce někomu na pomoc nebo se chtějí jen tak projet. Společně jsme tu pro jejich potřeby, podnikání i radost.
MILAN KRÁL GROUP - autorizovaný dealer BMW, Mercedes-Benz, Ford a Opel v Českých Budějovicích.
Hledáme vhodného kandidáta, který bude hrát klíčovou roli při implementaci a nasazení CRM systému v naší firmě. Odpovědnosti tak zahrnují vyjednávání s externími dodavateli (výběrové řízení pro daného dodavatele máme již téměř u konce), zajištění úspěšné implementace a následné školení zaměstnanců, aby s novým nástrojem efektivně pracovali.
Máte pracovní zkušenost s řízením vztahů se zákazníky a zaváděním CRM do firmy? Pokud ano, pozorně čtěte dál!
- Zkušenosti v projektovém řízení min 2 roky: Schopnost koordinovat dílčí kroky, bez nichž by dokončení projektu nebylo možné, je pro dosažení výsledku nezbytná, abyste zajistili úspěšnou implementaci CRM systému a dodržení pevných termínů.
- Silné komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat s interními a externími zainteresovanými stranami je zásadní. Budete zodpovědní za vysvětlování našim zaměstnancům, jak pracovat s CRM systémem. Před tím je však musíte umět jako lídr projektu motivovat, komunikovat smysl toho, co dělají a vtáhnout je do procesu.
- Technické znalosti: Abychom dosáhli úspěchu, je třeba, abyste měl/a znalosti IT a porozumění CRM systémům (upřednostníme zkušenost se systémy CRM, DMS, ERP…). Bude to hrát klíčovou roli při porozumění funkčnosti systému a při spolupráci s dodavatelem CRM.
- Analytické a schopnosti: Schopnost analyzovat problémy, identifikovat příčiny a navrhnout efektivní řešení je klíčová pro dosažení úspěchu v této roli.
- Možnost pomáhat ostatním. Díky Vám desítky našich zaměstnanců bude mít pro svoji práci vše tak, aby ji dělali produktivně a na sto procent. Ráno se projdete po našich autosalonech a všichni budou sedět u počítačů a pracovat se systémem, který jste pro ně spolutvořil/a.
- Seznámíme Vás s fungováním napříč celého holdingu, nakouknete „pod pokličku“ fungování autorizovaných dealerů aut značek Mercedes-Benz, BMW, FORD, OPEL a dostanete prostor získat si důvěru vedení i zaměstnanců z provozu.
- Práci pro českou společnost, která je na trhu již 30 let a je významným místním zaměstnavatelem. Známe trh, a trh zná nás.
- Být součástí něčeho většího.
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám prosím svůj životopis. Těšíme se na Vás!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.