- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Naše pobočky v Praze 1 a 3 jsou zavedeným místem k setkávání se a jednání s našimi klienty. Klienti jsou pro nás na prvním místě a je důležité, aby se k nám vždy rádi vraceli. Pro zajištění komplexní péče hledáme do našeho stabilního fajn týmu kolegu či kolegyni.
Poskytování servisu našim klientům na pobočce.
Zjišťování jejich potřeby v oblasti pojištění a financí a návrh vhodného řešení – pojištění, penze, investice, úvěry.
Aktivní domlouvání schůzek s klienty na pobočce.
Pomoc lidem vytvářet bezpečnější budoucnost (spolehlivý celoživotní partner pro oblast finančního zajištění)
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou a čistý výpis z rejstříku trestů (podmínkou)
Chuť aktivně nabízet služby a produkty Generali České pojišťovny
Komunikativnost s chutí prodávat a vydělat si
Snahu na sobě pracovat a vzdělávat se
Řidičský průkaz a je aktivní řidič (velkou výhodou)
Neomezený strop výdělku - jeho výši můžete ovlivnit vlastní aktivitou (fixní mzda + pohyblivá složka + odměna za péči o klienty)
Kmen přidělených zákazníků, o které se budete starat
Příležitost pro obchod u každého klienta s ohledem na široké portfolio produktů
Zaměstnanecký poměr na pracovní smlouvu
Kvalitní vzdělávání prezenční i distanční formou
Využívání moderních nástrojů při práci s klienty – např.: iPad, ePodpis, možnost sjednání smlouvy na dálku
Skvělý tým kolegů, podporu manažera a týmu trenérů
Příjemné pracovní prostředí nového designu Generali České pojišťovny
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?