- 11 300 – 13 300 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Služební automobil, notebook a telefon i pro soukromé využití, pravidelné navyšování mzdy a příspěvek na stravné. K tomu ještě přátelský kolektiv, který pořádá teambuildingy na horách, na vodě a má rád grilovačky. To je práce v BOTTLING PRINTING. Jsme rodinná firma, která působí na trhu 30 let. Jsme specialisté na průmyslové značení a automatizaci máme v krvi. Prodáváme a staráme se o lasery, inkoustové tiskárny a další technologie. Najdeš nás nejen v Česku, ale také na Slovensku a Rumunsku.
* záruční i pozáruční servis průmyslových značících strojů
* uvádění strojů do provozu
* pomoc při řešení problémů u zákazníků
* účast na odborných školeních
* podpora obchodního týmu
* tvorba referenčních vzorků
* středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou obor elektrotechnika
* min. praxe 1 rok na obdobné pozici
* platná vyhláška 50/78b, § 6
* řidičský průkaz skupiny B, nadšení pro cestování
* znalost českého jazyka
* znalost anglického jazyka výhodou
* školení u dodavatelů
* znalost práce na PC, MS Office
* samostatnost, flexibilita, spolehlivost
* služební auto (i pro soukromé využití)
* služební telefon (i pro soukromé využití)
* služební notebook
* možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
* zázemí silné a stabilní společnosti
* motivující finanční ohodnocení (fixní plat +bonusy)
* příspěvek na penzijní/životní připojištění
* dovolená 5 týdnů
* kafetérie
* firemní akce
* lokalita: Mikulov
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.