O nás
V Excelu se cítíte jako doma? Umíte se orientovat ve výsledovce, rozvaze a cash flow? Vytváření nových struktur reportů a jejich rozvoj je pro Vás výzvou? A jestli jste navíc týmový hráč, který neváhá podat pomocnou ruku, když je zapotřebí, ozvěte se nám.
Náplň práce:
- Pravidelný měsíční reporting účetních dat.
- Příprava měsíčních výkazů dle IFRS a českých účetních standardů.
- Konsolidace dat několika společností.
- Spolupráce při vytváření ekologické koncepce ESG reportingu.
- Příprava reportů pro management společnosti.
- Spolupodílení se na rozvíjení a zjednodušování účetního reportingu.
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenost s finančním reportingem min. 3 roky.
- Pokročilá znalost MS Office.
- znalost SAP modulů FI, CO výhodou.
- Zodpovědnost a spolehlivost.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Perspektivu dlouhodobého zaměstnání ve stabilní společnosti.
- Flexibilní pracovní dobu 37,5 hod. / týdně; začátek a konec pracovní doby si určujete sami.
- Home office dle interních pravidel.
- 5 týdnů dovolené a 3 dny Sick days.
- Benefitní systém Cafeterie ve výši 30.800 Kč ročně.
- Stravenkový paušál ve výši 123 Kč/ den.
- Nadstandardní zdravotní péči.
- Další benefity a finanční odměny garantované kolektivní smlouvou.
Nástup možný ihned.
V tuto chvíli se jedná o zástup za MD/ RD.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí