Master Data Administrator with GERMAN

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

If you enjoy working with and processing data, creating Excel reports and have some professional experience in a similar role, you have an opportunity to join a well-known international company.

As a Master Data Administrator you will be involved with a range of diverse tasks including:

  • Responsibility for processing Customer and Vendor of master data requests
  • Responsibility for pricelists maintenance
  • Perform and adhere to SOX and internal control compliance requirements.
  • Monitor and report Key Performance Indicators (KPIs)
  • Maintain high customer service levels
  • Communicate and resolve cross functional process issues.
  • Actively support & participate in projects commissioned to create, update or enhance Customer and Supplier Data.
  • Support internal and external audits by providing audit schedules, support and responses to inquiries
  • Engage in process improvement initiatives

REQUIREMENTS:

  • 1+ years’ experience of master data entry / administration
  • Working knowledge of SAP
  • Fluent German and advanced English is necessary
  • Order to cash and/or procure to pay process knowledge preferred
  • Financial background preferred
  • Strong organizational skills, keeps timeliness and meets deadlines
  • Excellent written/verbal communication skills and interpersonal skills to interact with various departments/teams.
  • Willingness to work a flexible schedule if required
  • AVAILABLE TO START IMMEDIATELY

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • 5 weeks of vacation
  • Meal Vouchers
  • Refreshment at the workplace
  • Employee Recovery Contribution
  • Pension Fund Contribution

Further to this they will also provide:

  • A fun, challenging, fast-paced but supportive environment
  • Opportunity to develop and progress within the company
  • Opportunity for further academic training
  • Opportunity to participate in innovation programmes which recognise and reward new ideas

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
NP48, s.r.o. | NP48, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Minit, s.r.o. | Minit, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 12. listopadu
OBIS s.r.o. | OBIS s.r.o. | Újezd nad Lesy, Praha Újezd nad Lesy, Praha
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
ViaPharma s.r.o. | ViaPharma s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Evolution CZ s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., PaN servis s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., XXXLutz, Institut klinické a experimentální medicíny, Triangle Recruitment CZ s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ministerstvo práce a sociálních věcí, VINCI Construction CS a.s., Tesco Stores ČR a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., Česká pošta, s.p., Lidl Česká republika s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Deklarace odpovědného podnikání z. s., FAnn Retail, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Allegro Retail a.s., Tomas Arsov franchise s.r.o., ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, NP48, s.r.o., RIXO a.s., BusPlan Servis s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, mBlue Czech, s.r.o., TESCOMA s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Future line, s.r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Trenkwalder a.s., Drafted.gg s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Minit, s.r.o., OBIS s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., SPECIAL TURBO a.s., JOBSTART s.r.o., Levi Strauss Praha, spol. s r.o., Metrostav a.s., B2M.CZ s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Ubbe s. r. o., 21 Consult Group s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Zdravotní bratr / sestra, Provozní manažer / manažerka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Libeň, Praha, Praha, Žižkov, Praha, Krč, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Vysočany, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hostivař, Praha, Ďáblice, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Kyje, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Nusle, Praha, Horní Počernice, Praha, Vršovice, Praha, Ruzyně, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit