Finanční manažer – oblast severní Morava (m/ž) (A13193)

Frýdek-Místek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.

Popis

Stabilní neautomotive společnost se zahraniční účastí hledá zkušeného finančního manažera, který chce mít kompletní odpovědnost za oblast financí, přemýšlí v souvislostech a ocení prostředí bez korporátních omezení – přesto se zázemím mezinárodní skupiny.



• Kompletní řízení finančního úseku společnosti a vedení menšího týmu.

• Koordinace přípravy ročního finančního plánu a spolupráce na jeho obhajobě.

• Průběžné sledování a vyhodnocování plnění cílů, příprava rozpočtů a prognóz.

• Pravidelný reporting (měsíční, čtvrtletní, roční).

• Optimalizace cash flow, investičních aktivit a nákladové struktury.

• Finanční analýzy, práce s daty a interpretace výsledků v MS Excel.

• Komunikace s auditory, úřady a mateřskou společností v zahraničí.

• Přímá spolupráce s jednatelem a pravidelné call meetingy s manažerem v zahraničí.



Požadujeme

• Zkušeného finančního manažera, který už finanční tým vedl.

• VŠ vzdělání v oboru finance, ekonomie nebo účetnictví.

• Dobrou znalost finančního výkaznictví, cash flow a IFRS standardů.

• Praktickou orientaci v účetních předpisech a související legislativě.

• Pokročilou znalost MS Excel – analytika, práce s daty, přehledy.

• Komunikativní znalost angličtiny (min. úroveň B2).

• Výhodou je certifikace ACCA a zkušenost z prostředí s mezinárodní účastí.



Nabízíme

• Samostatnost, prostor pro vlastní rozhodování a přímý vliv na chod společnosti.

• Spolupráci s vedením, které si váží profesionality a zdravého úsudku.

• 5 týdnů dovolené, služební vůz k soukromým účelům a příspěvek na penzijní připojištění.

• Zázemí stabilní společnosti s dlouhodobou vizí.


Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
Beskydské uzeniny, a.s. | Beskydské uzeniny, a.s. | Místek, Frýdek-Místek Místek, Frýdek-Místek
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
AVES PLUS, spol. s r.o. | AVES PLUS, spol. s r.o. | Moravskoslezský kraj Moravskoslezský kraj
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. září
LeoCzech spol. s r.o. | LeoCzech spol. s r.o. | Hostín u Vojkovic Hostín u Vojkovic
  • 60 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., Broker Investment, s.r.o., FERMAT CZ s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Beskydské uzeniny, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Marketingový analytik / analytička, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Moravská Ostrava, Ostrava, Frýdek-Místek, Třinec, Ostrava, Celá ČR, Vítkovice, Ostrava, Poruba, Ostrava, Místek, Frýdek-Místek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

audit auto měsíční zkušenost