- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MĚSTO HOŘICE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemník Městského úřadu Hořice v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK SPRÁVNÍHO ODBORU
Příprava podkladů pro řešení přestupků, vyhotovování zápisů z prováděných výslechů; prošetřování stížností proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti postupu správního orgánu a správa evidence petic a stížností v souladu s vnitřní směrnicí úřadu; zpracování materiálů pro jednání
rady a zastupitelstva města; účast na přípravě voleb; správa evidence žádostí o informace
podle zákona č. 106/1999 Sb. v souladu s vnitřní směrnicí úřadu; zpracování agendy ztrát a nálezů.
Pracovník je do uvedené agendy postupně zaučen pod dohledem odborného referenta.
Zákonné předpoklady:
dosažení 18 let věku, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka, státní občan České republiky nebo cizí státní příslušník s oprávněním k trvalému pobytu na území ČR
Kvalifikační a odborné požadavky:
Osobnostní předpoklady:
Výhoda:
Náležitosti přihlášky:
jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení, e-mailová adresa, datum a podpis
K přihlášce uchazeči připojí následující doklady:
Místo výkonu práce:
Město Hořice, náměstí Jiřího z Poděbrad 342, 508 01 Hořice
Pracovní poměr:
pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení: 9. platová třída
Nabízíme: 3 dny zdravotního volna, stravné, příspěvky ze sociálního fondu, příspěvek na penzijní připojištění, podpora při studiu a dalším vzdělávání, pružný začátek a konec pracovní doby.
Přihlášku s uvedenými doklady doručí uchazeči v zalepené obálce na podatelnu MěÚ Hořice, případně zašlou poštou na adresu:
Město Hořice, náměstí Jiřího z Poděbrad 342, 508 01 Hořice, nejpozději do 14. 4. 2023.
Na obálce uchazeči vyznačí: „Neotevírat — VŘ – administrativní pracovník agendy přestupků.“
Uchazeči budou o přesném termínu výběrového řízení vyrozuměni e-mailem a poštou.
Bližší informace o pracovním místě u tajemníka MěÚ Mgr. Michala Kuchty na tel. zobrazit tel. číslo .
Předpokládaný nástup do zaměstnání je 1. 6. 2023, případně v jiném termínu po dohodě s vybraným uchazečem.
Toto oznámení bylo zveřejněno dne 28. 3. 2023 vyvěšením na úřední desce a umístěním na webových stránkách města Hořice: www.horice.org/volna-mista.
Podáním přihlášky uchazeč bere na vědomí, že město Hořice bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje. Zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními
normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů
a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně
osobních údajů).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s účastí ve výběrovém řízení.
Po ukončení výběrového řízení budou přílohy přihlášky zaslány uchazeči doporučeně zpět pouze na vyžádání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?