- Česká Lípa
- NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro…
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Charakteristika pracovní pozice: zajišťování komplexního výkonu matriční agendy obce, zajišťování vidimace a legalizace dokladů a úředních listin, zajišťování souhrnné agendy kontaktního místa veřejné správy, zajišťování matriční agendy v působnosti obce s rozšířenou působností včetně rozhodování o uzavírání manželství zástupcem.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 19 730 Kč do 28 920 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu dlouhodobé nemoci
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
Kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
- orientace v související legislativě (zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení
a o změně některých souvisejících zákonů, vyhláška č. 207/2001 Sb., kterou se provádí zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, zákon č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou
a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, zákon č. 634/2004 Sb.,
o správních poplatcích)
- schopnost samostatného rozhodování
- dministrativní, organizační a komunikační schopnosti včetně dobrých vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu
- přesnost, spolehlivost a psychická odolnost
- výborná znalost práce s MS Office
- úhledný rukopis
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li
o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum
a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky do: 22.04.2022 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „VŘ – matrikářka / matrikář“ zaslat na adresu: Tajemnice MěÚ, Městský úřad, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.
Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti do deseti dnů osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.