- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Jste samostatný/á při plnění úkolů? Máte analytické schopnosti a vysokého pracovního tempa se neleknete? Pak si pozorně přečtěte naši nabídku.
Hledá se nákupčí zastřešující nákup režijního materiálu, zboží a služeb pro údržbu, oprav a provozu, výhledově částečně nákupu přímého výrobního materiálu pro závod v okolí Žatecka.
Co bude výsledkem vaší práce?
Pro úspěšnou realizaci nákupu budete vyhledávat, analyzovat a
následně vybírat vhodného dodavatele. Také budete sledovat
tržní trendy, provádět cenové analýzy a řešit případné reklamace.
Co k této práci potřebujete?
VŠ/SŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo technického směru,
ideálně se zkušeností v nákupu optimálně 3–5 let se znalostí
německého nebo anglického jazyka. Jako nákupčí je třeba mít
přehled v obchodním zákoníku a právním povědomí. Být organizovaný,
komunikativní, samostatný s vysokým pracovním nasazením.
Co vám za to nabízíme?
Za vaši práci a dosavadní zkušenosti je třeba patřičná odměna
a to v návaznosti na plnění cílů. Možnost stravování v závodní jídelně
a především týden dovolené navíc. Dále vám zaměstnavatel přispěje
na penzijní pojištění, dopravu a podobné motivující benefity.
Je toto ta správná pozice pro vaše profesní uplatnění? Máte výsledky, kterými nás můžete přesvědčit? Kliknutím na tlačítko odpovědět, získejte tuto zajímavou pozici našeho klienta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?