- 37 500 – 43 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jaká bude Vaše pozice a náplň práce:
obsluha zákazníků v odborném servisu (příjem a výdej oprav) v souladu s firemními postupy
vyřizování servisních dotazů zákazníků (telefon, e-mail) a poskytování technických konzultací
zastupování vedoucího odborného servisu v době jeho nepřítomnosti
spolupráce na řízení stavu zásob náhradních dílů
příjem plateb zákazníků a vedení pokladny
provádění záručních i pozáručních oprav strojů a zařízení
Potřebné předpoklady:
SŠ vzdělání technického směru
technická zdatnost, znalosti a praxe v opravárenství strojů a motorů
znalosti v oboru elektro výhodou
ochota a příjemné vystupování
schopnost jednat pozitivně se zákazníky
organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost a samostatnost
flexibilita, aktivita a připravenost k vyššímu pracovnímu nasazení
běžná znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B
trestní bezúhonnost
nevyžadujeme znalost cizích jazyků
Co jsme pro Vás připravili:
pestrou a zajímavou práci, ve které uplatníte a rozvinete své odborné dovednosti a vztah k technice
stabilitu a zázemí firmy s dominantním postavením na českém trhu (jsme největší prodejce zahradní techniky a bazénů v Evropě)
mzdové ohodnocení ve výši 300 000,– Kč ročně (po zapracování)
propracovaný adaptační program pro přípravu nastupujících pracovníků
trvalou odbornou přípravu (vše potřebně Vás dokážeme naučit)
možnost profesního růstu
týden dovolené navíc, příspěvek na stravování a celou řadu dalších zaměstnaneckých výhod, včetně slev na výrobky a služby Mountfield
Ostatní informace:
termín nástupu dle dohody
pracoviště – prodejní centrum Mountfield Písek

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.