- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Jste samostatný/á při plnění úkolů? Máte analytické schopnosti a vysokého pracovního tempa se neleknete? Pak si pozorně přečtěte naši nabídku.
Hledá se nákupčí zboží a služeb dle platných interních předpisů a zajišťování operativního nákupu režijního a jiného materiálu.
Co bude výsledkem vaší práce?
Budete vést databázi objednávek, zajišťovat včasné dodávky, průběžně
analyzovat dodací podmínky. Implementovat databázi potenciálních
dodavatelů a spolupracovat při koordinaci na výběrovém řízení a projektech.
Připravovat a spravovat svěřenou dokumentaci.
Co k této práci potřebujete?
VŠ příp. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru. Min. 2 roky
relevantních zkušeností ideálně pak z nadnárodních výrobních společností.
Znalost práce s balíčky MS-Office, JDE, FIFO systémem a komunikativní
anglický jazyk, který využijete na denní bázi.
Co vám za to nabízíme?
Příjemný pracovní kolektiv ve stabilní společnosti. Možnost seberealizace,
motivující finanční ohodnocení a balíček benefitů. Neméně důležité je pak
smlouva na dobu neurčitou.
Je toto ta správná pozice pro vaše profesní uplatnění? Máte výsledky, kterými nás můžete přesvědčit? Kliknutím na tlačítko odpovědět, získejte tuto zajímavou pozici našeho klienta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?