- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Jste samostatný/á při plnění úkolů? Máte analytické schopnosti a vysokého pracovního tempa se neleknete? Pak si pozorně přečtěte naši nabídku.
Hledá se nákupčí zboží a služeb dle platných interních předpisů a zajišťování operativního nákupu režijního a jiného materiálu.
Co bude výsledkem vaší práce?
Budete vést databázi objednávek, zajišťovat včasné dodávky, průběžně
analyzovat dodací podmínky. Implementovat databázi potenciálních
dodavatelů a spolupracovat při koordinaci na výběrovém řízení a projektech.
Připravovat a spravovat svěřenou dokumentaci.
Co k této práci potřebujete?
VŠ příp. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru. Min. 2 roky
relevantních zkušeností ideálně pak z nadnárodních výrobních společností.
Znalost práce s balíčky MS-Office, JDE, FIFO systémem a komunikativní
anglický jazyk, který využijete na denní bázi.
Co vám za to nabízíme?
Příjemný pracovní kolektiv ve stabilní společnosti. Možnost seberealizace,
motivující finanční ohodnocení a balíček benefitů. Neméně důležité je pak
smlouva na dobu neurčitou.
Je toto ta správná pozice pro vaše profesní uplatnění? Máte výsledky, kterými nás můžete přesvědčit? Kliknutím na tlačítko odpovědět, získejte tuto zajímavou pozici našeho klienta.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.