- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Naše společnost Markmont je na trhu již 18 let. Jsme spolehlivý partner pro společnosti, které hledají nejlepší zaměstnance. V současnosti působíme ve třech zemích Evropy v Rakousku, Česku a na Slovensku. Naše bezplatná linka je +420 800 50 50 40
Pokud máte rádi dynamickou práci a skloubíte práci v kanceláři i v terénu tak je tato pozice vhodná právě pro Vás.
Láká Vás získat zkušenosti v oblasti personalistiky propojené s výrobním prostředím?
Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici koordinátora/ky od ledna 2025 pro Moravskoslezský kraj
Jsme personální agentura, která se specializuje nábor zaměstnanců pro klienty z oblasti průmyslu a výroby.
•Koordinace náboru nových zaměstnanců
● Zodpovědnost za plnění objednávek u přidělených klientů
● Zodpovědnost za celkovou správu zakázky
● Zodpovědnost za profesionální komunikaci se zaměstnanci i s klienty.
● Zodpovědnost za optimální fluktuaci
● Mapování konkurence
•Denní reporting
● Min. SŠ/VŠ vzdělání
● Výborné komunikační a organizační dovednosti
● Odolnost vůči stresu
● Znalost práce na PC
● Praxe v oblasti poskytování zákaznického servisu
● Aktivní řidič - podmínkou , ochota cestovat v rámci ČR
•Zkušenosti na obdobné pozici jako HR, koordinátor či obchodní manažer - vítané
•Vhodné i pro aktivní uhcazeče v důchodu či absolventy
Nástup v průběhu ledna 2025, dle dohody.
V případě, že Vás nabídka zaujala, prosíme o zaslání životopisu na e-mail e-mail přes a my se Vám ozveme zpět !

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.