- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Žijete v Brně a mluvíte anglicky a ukrajinsky/rusky?
Jsme jedničkou na trhu personálních agentur! U nás Vás čeká velmi různorodá práce, při které budete v neustálé komunikaci s našimi klienty, subdodavateli, interními odděleními ale i zaměstnanci a úřady.
Baví Vás náročné výzvy, každodenní osobní, telefonická i mailová komunikace? Nezaleknete se spousty administrativy ani deadlinů? Jste samostatná, asertivní a přátelská osobnost? Pak právě Vás hledáme!
Do našeho přátelského týmu hledáme šikovného/nou parťáka/čku, který/á chce propojit zkušenosti v oblasti administrativy a komunikace, ale i získat nové, třeba v oblasti náboru zahraničních pracovníků. Posílíte naše řady od 1.10.2019?
Pošlete nám životopis s fotografií a motivační dopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - získáte další cenné zkušenosti a můžete zúročit vaše dosavadní znalosti. Čeká vás skvělý tým, kancelář v centru Brna, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Vaší denní činností bude:
- připravování a zařizování dokumentů pro zahraniční zaměstnance
- komunikace s úřady i našimi klienty
- dodržování deadlinů
- každodenní komunikace v angličtině, popřípadě rusky/ukrajinsky
- práce na počítači
Kdo jste?
- mluvíte anglicky, rusky/ukrajinsky a česky
- nevadí vám 1x za týden pracovat už od 5 hodiny ranní
- pečlivá, samostatná a vytrvalá osobnost s týmovým duchem
- máte již předchozí zkušenosti z různých jednání, komunikaci s úřady a administrativou
- můžete pracovat na full time (od 8 do 17 hodin)
Co nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- radost z úspěchu i vydělaných peněz
- řadu benefitů - týden dovolené navíc, 2 sick day, možnost home office, 100 Kč stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- práci v centru Brna
- propracovaný systém zaškolení a následné pravidelné vzdělávání
- zapojení do sportovních i kulturních akcí v rámci týmu
- nástup 1.10. 2019
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?