- 60 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Není telesales jako telesales! U nás si vážíme svých zaměstnanců a work – life balance u nás není cizí slovo! Co od nás tedy můžeš čekat? Rozhodně spravedlivé platové ohodnocení a rychlí kariérní postup na pozice manažera – nejen v ČR, ale i v našich zahraničních pobočkách. Jsme tým plný expertů a nadšenců do oboru. U nás v kanceláři vládne pohodová atmosféra, protože nikdo nechce pracovat ve stresujícím týmu snad ne?
Pracovní dobu od Po – Pá s flexibilním začátkem/koncem pracovní doby (svátky ani víkendy u nás nepracujeme)
Multisport kartu a fitness kluby
Motivační měsíční soutěže
Dovolená navíc
PC a Telefon ti obstaráme
Pravidelné školení, semináře a vzdělávací kurzy
Možnost nástupu ihned nebo dohodou
Firemní akce a teambuldingy
Čeká tě 14denní proplacené školení, kde se naučíš veškeré know-how
Fixiní plat 30 000 + bonusy a provize (průměrný plat je u nás 60 000 až 70 000 Kč)
Komunikace s klienty po telefonu emailu, ale po čase i osobní
Spolupráce s marketingovým oddělením na vývoji a realizaci efektivních strategií
Zkoumat a analyzovat trendy trhu
Administrativní práce spojena s prací na počítači
Identifikování potřeb klienta a následné řešení
Energického mladého člověka, který se nebojí komunikovat
Organizovanost a loajální férový přístup
Ukončené SŠ
Zájem o rozvíjení a profesní růst
Pozice je vhodná i pro absolventy či lidi bez praxe
Základy ovládání PC
Umět pracovat jak v týmu, tak i samostatně
Tak co na to říkáš? Přidáš se k nám na Velice rádi se s tebou setkáme a popovídáme si o možné spolupráci. Stačí zaslat pouze Tvůj strukturovaný životopis a my se do týdne ozveme.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.