Nákupčí IT

Máte zkušenosti s nákupem IT technologií a orientujete se v prostředí veřejných zakázek?

Chcete se podílet na strategických nákupech, které mají přímý dopad na fungování Správy železnic?

Láká vás možnost ovlivňovat výběr moderních technologií, spolupracovat s dodavateli i interními týmy a podílet se na zajištění IT vybavení napříč celou organizací?

Staňte se součástí týmu centrálního nákupu IT a přispějte k digitalizaci a modernizaci české železnice!

<div><hr width=„100%“></div>Co vás v této roli čeká?

  • Budete zpracovávat požadavky na nákup IT vybavení z celé organizace
  • Připravíte podklady, povedete a vyhodnotíte průzkumy trhu a poptávková řízení
  • Zapojíte se do přípravy a realizace veřejných zakázek v oblasti IT
  • Budete uzavírat objednávky a smlouvy s dodavateli a dohlížet na jejich plnění
  • Postaráte se o administrativu spojenou s nákupy a fakturací
  • Budete pracovat v systémech SAP, FAMA+, Jira a ve spisové službě
  • Budete realizovat předběžné tržní konzultace a zveřejňovat smlouvy v registru smluv

<div><hr width=„100%“></div>Co je pro tuto práci potřeba?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického nebo technického směru výhodou)
  • Praxe v oblasti nákupů, ideálně IT technologií nebo veřejných zakázek
  • Znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, výhodou
  • Zkušenost s administrací objednávek a poptávkových řízení
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook), znalost SAP výhodou
  • Trestní bezúhonnost
  • Znalost anglického jazyka výhodou

<div><hr width=„100%“></div>Co vám za to můžeme nabídnout?

  • Čeká vás až 6 týdnů dovolené a pružná pracovní doba 37,5 hodin týdně
  • Budete se podílet na zajištění moderních IT technologií, které mají reálný dopad na chod celé organizace
  • Získáte jistotu a stabilní zázemí ve státní organizaci
  • Multisport karta pro sport i relax
  • Odměníme vás smluvní mzdou odpovídající vašim zkušenostem
  • Podpora dalšího vzdělávání a kariérního růstu
  • Příspěvky na stravování, dopravu, dovolenou pro vás i vaše děti
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření nebo DIP
  • Zvýhodněné jízdné u ČD
  • Levnější pohonné hmoty OMV/CSS karta
  • Bezplatné psychologické poradenství a online poradna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!