- Plný úvazek

Rex Concepts PLK Czech s.r.o.
Assistant Manager v Popeyes - až 50 000 Kč!🍗
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Rex Concepts PLK Czech s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme americký nadnárodní řetězec fast food restaurací a prodáváme smažené kuřecí maso. K založení společnosti došlo v roce 1972 v New Orleans. V roce 2021 měl náš řetězec 3 705 restaurací. Působíme ve 30 zemích světa. Většina našich restaurací funguje formou franšízy.
O nás
Popeyes – novinka v České republice a exploze chutí plná šťavnatého masa a čerstvých surovin. Už jste o nás slyšeli a chtěli byste se přidat do týmu a pomoct otevřít úplně novou pobočku v Brně? Tak to je super, protože aktuálně hledáme super kolegu na pozici Assistant Manager!
Budete mít na starost provozní věci a zajištění bezproblémového chodu pobočky v době nepřítomnosti vedoucího. Také budete budovat a stmelovat pracovní tým, aby se každý zaměstnanec cítil jako doma a byla zde fajn atmosféra. Nabízíme Vám možnost stát se součástí nového a perspektivního brandu, nespočet benefitů a možnost kariérního růstu. K tomu všemu si u nás budete moct vydělat až 50 000 Kč za měsíc!
Zaujala Vás tato pozice a chcete se s námi vydat na úspěšnou cestu? Pošlete nám CV, protože zrovna Vy můžete být náš budoucí Assistant Manager! 🚀
Co Vám můžeme nabídnout?
- Motivační finanční ohodnocení 40 000 – 50 000 Kč za měsíc
- Měsíční bonusový systém
- Příplatky za práci v nočních hodinách 10 %, o víkendech 10 % a svátcích 100 %
- Flexibilní plánování směn
- Interní školení, teambuildingy a zaměstnanecké akce
- Možnost kariérního růstu
- Jídlo a pití na směně za pár korun – Nebojte, o hladu nebudete!
- Cafeteria
- Nástup ihned nebo dohodou
- Smlouva na dobu neurčitou
Co budete mít na starost?
- Provozovat restauraci v době nepřítomnosti vedoucího restaurace
- Vytvořit a budovat dobrý pracovní tým a atmosféru
- Nábor a školení nových zaměstnanců
- Tvorba pracovních plánů
- Tvorba plánů prodeje a nákladů restaurace
- Vedení směn
- Zajistit kvalitní servis a tak i spokojenost hostů
A co byste měl/a splňovat?
- Máte alespoň půl roku zkušenost s vedením týmu
- Baví Vás pracovat s lidmi – jak s týmem, tak s hosty
- Máte pozitivní přístup k plnění úkolů a prodejních cílů
- Nechybí Vám komunikační, analytické a organizační schopnosti
- Ovládáte MS Office, zejména Excel
- Jste samostatní a proaktivní
- Chcete s námi něco vybudovat a chodit do práce rádi
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



