- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte poloviční úvazek, baví Vás jak administrativa, tak komunikace a Excel Vás neděsí?
Pak určitě čtěte dál!
Vaším hlavním úkolem bude poskytování informací partnerům - telefonicky nebo e-mailem. Budete pracovat s informačním systémem a Excelem, do kterých budete evidovat vše nezbytné, kontrolovat objednávky, faktury, podklady pro finanční oddělení a pohledávky. Na základě informací budete připravovat reporty a zprávy pro vedení společnosti.
Náš tým doplní týmový hráč s předchozí zkušeností v administrativě nebo práci se zákazníky, který se dobře vyzná v Excelu a má řidičský průkaz (velmi občasné cesty a většinou ve dvojici s druhou kolegyní).
Nezbytná je ochota pracovat na dvě směny, které se pravidelně střídají po týdnu. Ranní 8-12:00 a odpolední 12:30-16:30.
Velice dobré finanční ohodnocení na poloviční úvazek, k tomu motivační odměny, příplatek za docházku a za odpolední směnu.
Týden dovolené navíc, ať máte během roku dostatek času na osobní život.
Příspěvek na stravování a volnočasové aktivity.
Vzdělávací kurzy a školení - včetně kurzu angličtiny.
Zaujala Vás tato příležitost? Splňujete požadavky a hledáte práci na poloviční úvazek?
Pak mi pošlete životopis a já se Vám ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?