Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Chcete pracovat v SSC mezinárodní společnosti, komunikovat napříč Evropou a být členem týmu, kde bychom dali dohromady pozdrav v 10 různých jazycích? Hledáme právě Vás!
Popis pozice:
- Support mezi klientem a obchodním zástupcem
- Ověřování správných cen služeb
- Dohled nad správnosti administrativních procesů mezi společností a zákazníkem
- Blízký vztah s interním oddělením obchodu, výroby, financí a dopravou
- Zpracovávání a kontrola objednávek v programu SAP
Profil kandidáta:
- Máte zkušenosti se zpracováváním objednávek
- Umíte se domluvit jedním těchto jazyků - angličtina, francouština, němčina, italština
- Zkušenosti v systému SAP nebo CRM systému velkou výhodou
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Notebook
- Flexipass voucher na 500czk nebo Multisport karta zadarmo
- Volno na den Vašich narozenin
- Flexibilní pracovní doba
- Home office po domluvě
- Příspěvek na profesně jazykové kurzy 5000 czk
- Příspěvek na životní a penzijní pojištění
- Stravenky
- Zvýhodněný firemní mobilní tarif
- Svačiny na pracovišti zdarma
- Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Brna
Líbí se Vám tato pozice? Zašlete mi svůj životopis na adresu e-mail přes zobrazit tel. číslo.
nebo volejteNABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.