- 43 000 – 53 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká společnost působící v ecommerce od roku 2011, momentálně hledáme do svého týmu asistentku obchodního oddělení. Nabízíme zajímavou práci v ecommerce (provozujeme eshopy v 16 zemích EU. ).
• Koordinace a podpora obchodního oddělení v rámci firmy
• Samostatná práce na svěřených úkolech
• Spolupráce na aktuálních úkolech
• Komunikace s dodavateli
• Cenotvorba
• Příprava podkladů pro objednávky a fakturaci
• Zalistování nových produktů
• Vyheldávání nových dodavatelů a produktů na základě požadavků od nákupčího
• dobrá znalost práce na PC
• samostatnost, pečlivost
• dobrá komunikační schopnost
• Pracovitost a cílevědomost
• Umění věci dotáhnout samostatně do konce
• zázemí stabilní české společnosti
• odpovídající finanční ohodnocení
• zajímavou práci v ecommerce
• přátelský kolektiv
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?