- Plný úvazek
O nás
Společnost NAVIGGO GROUP byla založena v roce 2003, kdy jsme zahájili import a distribuci domácích potřeb z oblasti jihovýchodní Asie. Našimi klienty se stává většina obchodních řetězců působících v České a Slovenské republice.
Od roku 2007 jsme výrazně rozšířili náš sortiment o kategorie hračky, papírnictví, malé domácí elektro a od roku 2019 o sortiment potraviny a nápoje. Zaměřujeme se zejména na distribucí kvalitních výrobků evropských producentů.
Jste komunikativní, spolehlivý/á a zorganizovaný/á? Máte zkušenosti s administrativou a zákaznickým servisem? Umíte anglicky? Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost!
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky a dodavateli
- Zpracování objednávek a faktur
- Evidence skladu a zásob
- Příprava podkladů pro účtárnu
- Logistika zajištění dodávek do/ze zahraničí a ČR
- Další administrativní úkoly
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo obchodního směru
- Znalost MS Office a dalších kancelářských programů
- Znalost anglického jazyka výhodou
- Samostatnost, flexibilitu a zodpovědnost
- Dobré komunikační schopnosti
- Schopnost učit se novým věcem
- Řidičský průkaz sk. B
- Znalost v logistice výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou a rozmanitou práci v přátelském kolektivu
- Stabilní zaměstnání na plný úvazek
- Atraktivní platové podmínky a bonusy
- Možnost profesního růstu
- Dovolená navíc
- Lokalita: Praha 6, metro A – stanice Petřiny, 3 minuty
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: e-mail přes
. Těšíme se na vás!Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti