- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
IQS Group je pravděpodobně nejzajímavější firma, o které jste možná nikdy neslyšeli. Rozhodně ale nejsme žádným nováčkem – v březnu jsme oslavili 10 let od založení společnosti a za tu dobu se nám podařilo získat reference ze 3 kontinentů.
Společnosti skupiny IQS dodávají na mezinárodní trh inovativní produkty a technologie v oblastech od ochrany proti padělkům, nanostrukturované optiky a 3D tisku, až po lékařské aplikace.
Co vás čeká
- zpracování kompletních účetních agend dle platných směrnic, předpisů a pokynů v jednoduchém i podvojném účetnictví,
- zpracování účetních dokladů, jednoduché účetnictví, kontrola formální a věcné správnosti účetních dokladů;
- evidence hmotného a nehmotného investičního majetku, zásob; zpracování přijatých a vydaných faktur, bankovních a pokladních dokladů;
- zdokumentování ekonomických informací pomocí PC (Word, Excel); Money S3
- zpracování výkazu daně z přidané hodnoty, daň z příjmů;
- styk s příslušnými úřady,
- účetní závěrka a uzávěrka.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka (základní)
- Pokročilá znalost MS Office (vzorce, funkce, apod.), Internet Explorer,
- Celková znalost účetnictví
- Řidičské oprávnění skupiny B
- Praxe v oboru
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost systému Money S3
Co vám můžeme nabídnout
5 týdnů dovolené
3 dny sick days
možnost práce z domova po zaškolení
příspěvek na stravování
roční bonus
notebook, mobil
vzdělávací programy na míru
perspektivní zaměstnání se zázemím holdingu IQS Group
firemní kultura

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.