- 25 500 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Popis pracovního místa:
administrativní podpora obchodního a technického oddělení
příprava cenových nabídek
komunikace s vedením společnosti
vyřizování emailové korespondence
požadujeme:
kandidáta s kladným vztahem k technickému oboru
anglický jazyk / německý jazyk
spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita, komunikativnost
dobrá znalost MS Office – především World a Excel
nabízíme:
pravidelná mzda
stabilní zaměstnání ve firmě s dlouholetou tradicí
přátelský kolektiv
možnost profesního růstu
Zaměstnanecké výhody: obědy na pracovišti, káva a voda po celý den
Hlásit se emailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.