- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Účetní / Office manažer/ka | i ABSOLVENT
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jsme mezinárodní společnost a nyní rozšiřujeme své řady o pozici Účetní / Office manažer/ka
Koho hledáme? Někoho proaktivního, pečlivého a komunikativního, to je naše priorita!
Pokud máš ekonomické vzdělání a zároveň nějaké zkušenosti z účetnictví, např. i brigádně při škole, pak je tato pozice pro tebe!
Vše potřebné tě naučíme.
Po zaučení budeš mít na starosti účetní úkoly, jako:
- Zaúčtování v systému SAP
- Zpracování přijatých faktur a částečné vystavování faktur v modulu účetnictví SAP
- Kontrola odchozích a příchozích plateb
- Reporting (zkušební PL, zpráva o výdajích, jednoduchý peněžní tok atd.)
- Komunikace ohledně fakturace s klienty
- DPH (komunikace s daňovými poradci, příprava měsíčních podkladů, konzultace pro obchodní oddělení)
- Zpracování obchodních jízd prostřednictvím systému CONCUR (daňové kalkulace se netýkají)
Zároveň svou denní náplň obohatíš o úkoly spojené se správou officu:
- Příprava zápisu z jednání
- Uspořádání kancelářských potřeb (nápoje, papírnictví atd.)
- Správa leasingu, předplatného, úklidu a dalších služeb
- Podpora s přípravou základních průzkumů trhu
Nástup možný od: 1.6.2023 (popř. později)
Praha 1 centrum
POŽADAVKY:* SŠ nebo VŠ vzdělání
- znalost účetních principů min. ze studia
- znalost systému SAP výhodou
- praxe jako účetní-fakturant/ka, popř. podpora účetního oddělení (i brigádně v rámci studia)
- AJ pokročilá – min. B2 (slovem i písmem – spolupráce se zahraniční pobočkou)
BENEFITY:
- 13. plat
- 5 sick days
- možnost home office 2 dny v týdnu
- flexibilní pracovní doba
- notebook
- mobilní telefon