- 36 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Naším zákazníkem je úspěšná mezinárodní výrobní společnost světového významu. Z důvodu posílení týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Grafika.
Mzdové podmínky budou pro vybraného kandidáta individuálně nastaveny, takže se mu vyplatí každodenně do Kyjova dojíždět např. z Brna.
Práce je vhodná např. pro grafiky z reklamních agentur, médií, tiskáren, marketingových firemních oddělení nebo pro OSVČ s praxí v oboru.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
vytváření a rozvoj atraktivního a přitažlivého obsahu pro tisk, online media např.: animované bannery, blogy, reklamy, brožurky, letáky, webové stránky, propagační předměty ad.
budete mít prostor pro zpracování od návrhu až po konečnou fázi projektu
aktivně se budete kreativně pohybovat v corporátní indetifikaci a firemním designu
budete komunikovat na mezinárodní úrovni s kolegy ve Franci, Holandsku či Německu, společně budete hledat a realizovat nové marketingové a PR impulzy
komunikace s dodavateli, tiskárnami, nakladateli ad. k práci také patří
CO POŽADUJEME?
znalost a praxi v oblasti grafiky, komunikačního nebo multimediálního designu
znalost AJ na úrovní denní komunikace se zahraničním je podmínkou
koordinační a komunikační dovednosti
kreativní myšlení, zájem se rozvíjet v oblasti corporate designu
realizační chopnosti ve smyslu dotažení projektů a zakázek do zdárného konce
znalost Apple Mac a Abdobe Creative Cloud (InDesign, ilustrator, Photoshop), či jiné
CO NABÍZÍME?
zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti
individuální nastavení mzdových podmínek
hlavní pracovní poměr
práci s úzkou vazbou na mateřskou zahraniční společnost a pobočky
pružnou pracovní dobu
dovolenou navíc
příspěvek na stravování a další zajímavé benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?